1 grudnia 2008

Anna Czajka

Witam serdecznie wszystkich czytelników.
Dzięki uprzejmości Alicji, która założyła ten blog, zostałam zaproszona do jego współtworzenia. Jestem więc pełna zapału i ciekawości.
A teraz trochę o mnie:
Nazywam się Anna Czajka- dla przyjaciół CZAJA. Z zamiłowania i pasji jestem architektem. Świadomie wykonuję swoją pracę, cieszę się każdą jej chwilą. Siła tworzenia jest ekscytująca i inspirująca, a ja czuję się jakbym żeglowała po oceanie możliwości czekających na realizację. Posiadam artystyczną duszę, która kieruje moim postrzeganiem piękna, a karmi się wszelkimi przejawami mojej działalności twórczej.
Jestem osobą, która nieustannie poszukuje, uczy się, obserwuje i inspiruje się otaczającymi ludźmi. Poszukuję własnej recepty na mądre życie i cieszę się każdą chwilą, która mnie spotyka.
Żyję świadomie i z odpowiedzialnością działam w każdym elemencie mojego życia.
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam,
Jesteście świetni!! Jak do Was dołączyć?
Wystarczy przyjść i zapukać do drzwi?? Przygarniecie mnie;)?
Odpowiedź prosze kierować na adres holy-moly@wp.pl

Zbig*5x8 pisze...

Tak trzymaj pozdrawiam :-) UnaM:-)

Alicja Poznańska pisze...

Tak wystarczy zapukać do drzwi w poniedziałek o 18.45 (lub troszkę wcześniej).

Gorąco zapraszam.

Alicja