2 lutego 2010

Szczególny wieczór... wybory nowego Prezydenta!

Witam,

wczoraj w krakowskim Klubie Mądrego Życia nr 20 odbyły się wybory nowego Prezydenta.

Przyznam, że to dla mnie dość szczególna chwila, ponieważ przez dwa lata sprawowałam tę funkcję, dojrzewając do przekazania jej osobie, której będzie zależało na dalszym rozwoju Klubu.

Dodatkowo jestem Prezydentem Założycielem Klubu, stąd moja szczególna troska o to, by przekazać władzę w Klubie osobie odpowiedzialnej i kompetentnej.

Nie jest łatwo znaleźć taką osobę, która z zaangażowaniem poprowadzi Klub i będzie o niego dbała również w tych chwilach zniechęcania i spadku motywacji. Mając świadomość, że jedyną właściwie nagrodą jest własna satysfakcja i rozwój.

Moja przyjaciółka Anna Czajka (zwana Czają :), towarzyszyła mi od początku działalności Klubu, służąc pomocą, radą, dzieląc się swoją energią i optymizmem. To dało mi podstawy, by zobaczyć w Czaji osobę, która może z oddaniem i zaangażowaniem poprowadzić Klub.

I stało się! Wczoraj - 1 lutego - jednogłośnie Czaja została wybrana nowym Prezydentem!

Czekamy jeszcze, aż wyłoni się również nowy skład Zarządu, który będzie wspierał i pomagał świeżutkiemu i pełnemu energii i entuzjazmu Prezydentowi.

Czaju, jeszcze raz serdecznie Ci gratuluję i życzę wielu sukcesów, radości i wytrwałości!

Brak komentarzy: