2 listopada 2009

Inspiracja do pracy w Klubie

Od prawie dwóch lat chodzę do Klubu Mądrego Życia. Czasami mam chwile, gdy mi się nie chce przygotować tego, czego się podjęłam, gdy mam złe samopoczucie i w związku z tym odpowiednie usprawiedliwienie (również przed samą sobą) by sobie "odpuścić" tym razem.

Mam jednak świadomość, że jako Prezydent Klubu pełnię też w pewnym sensie rolę inspirującą, pobudzającą do działania i pracy w Klubie (oprócz dbania o bieżące funkcjonowanie).

Sama równie po każdym spotkaniu czuję się zainspirowana w związku z wystąpieniami i działalnością klubowiczów . Zainspirowana do dalszej pracy nad sobą, a więc podnoszenia swoich umiejętności i zrozumienia w ważnych, interesujących mnie obszarach. Zainspirowana też do większego zaangażowania w inspirowanie innych. :)

Wydaje mi się, że najlepsze co możemy innym dać, to właśnie inspiracja do dokonywania zmian w sobie, szukania rozwiązań, zadbania o swoją przyszłość, o swoje piękne, udane życie.


Jeszcze dwa cytaty, które dla mnie są mocno inspirujące:


"Musicie robić rzeczy, o których myślicie, że ich nie potraficie robić."


Eleanor Roosevelt


"Dużo lepiej jest ośmielać się czynić rzeczy wielkie, odnosić wspaniałe triumfy, nawet jeśli po drodze doznawaliśmy klęsk, niż stać w jednym szeregu z ludźmi słabego ducha, którzy nie odczuwają ani zbytniej radości, ani cierpienia, gdyż żyją w szarzyźnie, która nie zna ani zwycięstwa, ani klęski".


Theodore Roosevelt

Brak komentarzy: