6 listopada 2009

Czym jest dla mnie Klub?

Klub jest dla mnie miejscem, które śmiało mogę porównać do książki na swój temat. Po każdy spotkaniu wyczytuję różne informacje o sobie. Czasem są to bardzo przyjemne, powodujące sporą radość informacje, czasem odwrotnie - takie, które powodują smutek, zamyślenie, refleksję. W początkowym etapie była tutaj nawet złość i rozczarowanie.

Zastanawiam się czy można dostać coś cenniejszego? Tylko poznanie siebie umożliwia nam rozwój i w efekcie zadowolenie.

Klub jest też dla mnie miejscem, w którym pielęgnowane są najcenniejsze dla mnie wartości: życzliwość, radość, przyjaźń, miłość, serdeczność, szczerość, otwartość, bycie sobą, autentyczność, odwaga, wytrwałość, zrozumienie, szacunek dla każdego, tolerancja, solidność, zaufanie do siebie, odpowiedzialność.

Zależy mi na tym, by te wartości były w Klubie rozwijane, gdyż sama chce je u siebie rozwijać i mieć je stale na uwadze.

Klub daje mi również możliwość rozwijania i doskonalenia umiejętności, takich jak: umiejętność pracy w zespole, pracy z ludźmi, skutecznej komunikacji, gospodarowania czasem i zasobami, umiejętność inspirowania i motywowania, realizacji celów, tworzenia twórczej, przyjemnej atmosfery.

Jest też miejscem, w którym mogę eksperymentować i cieszyć się swoją aktywnością, dzieląc się swoją radością z innymi.

Bo radość odczuwana w pojedynkę nie jest tak silna, jak ta, którą można dzielić się z innymi.

Brak komentarzy: