16 stycznia 2011

Sukces

10 stycznia spotkaliśmy się pierwszy raz w tym roku. Poza wypowiedziami na temat dnia, którym był Sukces jako gospodarz poprosiłam wszystkich o dokończenie zdania: Jeden z moich planów na 2011 rok to.... . Kto był chętny, ten dzielił się swoimi planami. W wypowiedziach na temat dnia przodowała opinia, że sukces to 100% satysfakcji z tego co się robi.

Przewodniczącą tego spotkania była Czaja. Co tu dużo mówić, Czaja jako doświadczony klubowicz spisała się wyśmienicie w tej roli. W przerwach pomiędzy elementami spotkania raczyła nas cytatami na temat sukcesu.

Następnie wysłuchaliśmy dwóch mówców.
Jako pierwsza mówiłam ja. Moja mowa była mową z kategorii z użyciem słów, a jej tytuł to "Konstruktywna ocena". W mojej mowie krótko wyjaśniłam na czym polega konstruktywna ocena, jak konstruować recenzję w klubie, i dlaczego to jest takie ważne. Moja mowa bardzo się podobała słuchaczom.

Drugą mowę miał Kuba i słuchanie go to też była prawdziwa uczta dla uszu. Kuba wystąpił w mowie na Mistrza Organizacji. Jej tytuł to "Co tam w Nowym Roku". Mówca zapoznał nas ze swoimi wrażeniami z 2010 roku w sposób humorystyczny. Przedstawił w zabawny sposób refleksję nad życiem i perypetiami w nim. Zachęcił do pozytywnych odpowiedzi na pytanie "co tam w Nowym Roku". Zamiast popularnego "stara bida" np- "zajebiście".

W ćwiczeniu niespodziance, prowadząca Czaja zachęciła obecne osoby do wzięcia udziału w krótkiej dyskusji na temat tekstu związanego z tematem spotkania.

To żywiołowe spotkanie zostało ocenione przez Generalnego Recenzenta na 9 ptk.

Brak komentarzy: