29 listopada 2010

Racjonalny Świat

22 listopada odbyło się spotkanie którego tytułem był "Racjonalny Świat".
Przewodniczącym był Kuba. Spotkanie poprowadzone było z humorem. Widownia zgodnie z oczekiwaniem generalnego recenzenta śmiała się do rozpuku.


Na spotkaniu wystąpiło troje mówców.
Jako pierwsza była Alicja w wystrzałowej mowie: "Zatracenie w przyjemności". Jest to mowa na Mistrza Piękna z serii "Moje przeżycie artystyczne". W swojej mowie Alicja posłużyła się zarówno głosem jaki i gestami. Treścią mowy był zachwyt i euforia. W finale, po licznych dwuznacznych określeniach okazało się, że przedmiotem zachwytu jest wspaniała wanna z hydromasażem. Mowa Alicji była bardzo bogata w słownictwo.

Drugą mowę miałam ja. Zaprezentowałam mowę z serii "z użyciem głosu" o tytule "Palce lizać". Zaaranżowałam audycję radiową w której przedstawiłam przepis na masę czekoladową do wafla. Opierając się na recenzji mojej mowy mogę stwierdzić,że mowa się podobała i widownia dobrze się bawiła.

Trzecim mówcą był Kuba. Tytułem mowy jest "Hobby" z serii JA. W tej mowie Kuba dał się nam bliżej poznać poprzez przedstawienie nam swoich zainteresowań. Tymi zainteresowaniami są to piłka nożna i gry komputerowe zwane strzelniankami.

Ćwiczenie niespodzianka poprowadziła Julia. Rozdała uczestnikom wydrukowane kawały związane ze zwierzętami. Następnie każdy czytał swój kawał. Potem głosowaliśmy na ten kawał który najbardziej nam się podobał. Był to nowatorski pomysł na ćwiczenie niespodziankę. W klubie jednak nie boimy się eksperymentów i jesteśmy otwarci na pomysły naszych członków.

Śmiech wyraźnie było słychać w czasie łańcuszka mówców. Pojawiły się tematy takie jak: Lody Algida czy Najlepsze pieczone szarańcze są z Meksyku.

Czaja jako Generalny Recenzent oceniła spotkanie na 9,5 ptk.

Brak komentarzy: