Skuteczność na spotkaniach zależy w dużej mierze od osób funkcyjnych:
Gospodarz Spotkania – odpowiedzialny organizacyjnie za całość.
Przewodniczący Spotkania – prowadzi je.
Generalny Recenzent – ocenia całe spotkanie.
Mistrz Pozytywnego Myślenia – nagradza najbardziej pozytywne wypowiedzi.
Mistrz Poprawnej Wymowy – ocenia poprawność i formę wypowiedzi.
Mistrz Czasu – mierzy czas i sygnalizuje jego upływ.
Mistrz Sytuacji – udziela rad zgodnie z Systemem TeTa.
Stałym funkcyjnym jest Prezydent (lub jego oficjalny zastępca – Dyrektor Merytoryczny), który wypowiada się na zakończenie spotkania i oficjalnie je zamyka.
Funkcje pełnione są na zmianę, aby każdy mógł doświadczyć różnych ról.
Nazwiska osób funkcyjnych ustalone są wcześniej (na poprzednim spotkaniu) i umieszczone w programie spotkania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz