7 stycznia 2008

Po spotkaniu :)

Dziś odbyło się spotkanie informacyjne Klubu Ludzi Sukcesu w Krakowie. Wprawdzie nie było dużo osób (5 razem ze mną i Agatką), ale spotkanie było bardzo udane.

Dziękuję Ci Agatko, że ryzykując konsekwencjami w pracy przyszłaś, by nas wesprzeć i wzbogaciłaś spotkanie swoją pogoda ducha i czarem osobistym. Dziękuję mojej siostrze i przyjaciółkom, które włączyły się aktywnie w spotkanie i wykazały dużo optymizmu i chęci współpracy. Jestem przekonana, że nasze spotkania będą odbywać się na wysokim poziomie i coraz więcej osób, zainteresowanych we własny rozwój, włączy się w prace w klubie. :)


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej, kiedy jest następne spotkanie?

Alicja Poznańska pisze...

W poniedziałek, godz. 17,30 w Domu Kultury Podgórze, Krasickiego 18. W sali 13 na pierwszym piętrze.
Zapraszam serdecznie! :)

Anonimowy pisze...

ehh w tym czasie mam zajęcia;/
może za 2 tygodnie mi sie uda :)

Alicja Poznańska pisze...

Ja znowu jestem uzależniona od sali. Za dwa tygodnie też będzie spotkanie, najprawdopodobniej o tej samej porze, więc zapraszam! :)
Jeśli chodzi o te spotkania klubowe, to dobrze jest chodzić w miarę systematycznie, gdyż wtedy to ma sens i przynosi widoczne rezultaty. A o to chodzi, by czerpać korzyści, jeśli się nadarza okazja. :)
Ostrzegam też, że to miejsce dla ludzi pozytywnie nastawionych do życia :), ewentualnie dla tych, którzy szukają miejsc, gdzie mogą tą pozytywną energię w sobie wyzwolić.

Anonimowy pisze...

Super gratuluję powodzenia i życzę dużej ilości członków.
Zbig*

Alicja Poznańska pisze...

Dziękuję! :) Dla mnie jest ważniejsze (przynajmniej na początek) zaangażowanie niż ilość.