Spotkania klubowe odbywają się zwykle raz w tygodniu. Każde spotkanie ma ściśle określony program. Każdy z uczestników dostaje go przed spotkaniem.
Godzina rozpoczęcia spotkania jest często dość dziwna, np. 18.18. Te „dziwne” minuty zwracają uwagę na punktualność. Ludzie sukcesu są punktualni i oczekują tego samego od innych.
W programie przy każdej funkcji podana jest osoba, która na danym spotkaniu ją pełni.
Pierwszą część prowadzi Gospodarz Spotkania (który później pojawia się jeszcze podczas liczenia głosów). Gospodarz zaprasza każdego z uczestników do przedstawienia się i krótkiej wypowiedzi na temat spotkania.
Drugą część prowadzi Przewodniczący. Jest to główna osoba odpowiedzialna za za merytoryczną stronę spotkania i jego jakość. Przedstawia on Generalnego Recenzenta, mówców i zapowiada wszystkie kolejne etapy programu.
Dla urozmaicenia można raz na miesiąc lub raz na kwartał organizować bardziej uroczyste spotkania, połączone z posiłkiem w restauracji.
Tekst pochodzi z książki Tadeusza Niwińskiego: „Kluby Sukcesu TeTa w XXI w.”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz